Sago Sagopa Kajmer davaları

Davacı : Sagopa ve Kolera
1.Davalı : Fuat
2.Davalı : Sansar Salvo
3.Davalı : Kleftra

Yazacağım kelimeleri özenle seçiyorum.Sagopa heran banada, sen okuyorsun diye sanada dava açabilir.Hasta olmuş kendisi.

Fuat ın yapmış oldugu Kırmızı halıya.Kleftra kolereya yaptığı disten sonra,şimdide 19 yaşında gencecik Sansar a da dava açtı.

Sitesinde şöyle yazıyor

Müvekkil KOLERA’ya hakaret etmek için hususi olarak icra etmiş olduğu müzik eseri için ÖZLEM İLHAN’a (Kleftra) karşı gerekli yasal işlemler başlatılmıştır.

Av. CEMAL DONAT

Melankolia Müzik

Yapmış olduğu internet albümünde Müvekkil SAGOPA KAJMER’e karşı küfürlü sözler bulunan EKİNCAN ARSLAN’a (Sansar Salvo) karşı gerekli yasal işlemler başlatılmıştır.
Av. CEMAL DONAT

Türk Rap camiasında gerek yapımcı gerekse icracı olarak önemli bir yere sahip müvekkil Sagopa Kajmer’e karşı kişilik haklarını ihlal eder tarzda hakaret ve sövme suçlarını da içeren çalışma, beyan ve yayınlarından dolayı Fuat Ergine karşı, müvekkile ait ihlal edilen tüm haklar bakımından yasalarda yer alan bütün cezai ve hukuki süreçler başlatılmıştır.

Av. Cemal DONAT

Liste böyle uzuyor.Site değil mübarek adliye sarayı.

Sitesinde yer alan haberlerin yeni şarkı, klip, albüm, hediye beat vb. müjdeler içermesi gerekirken son haberlerin hepsi davalarla ilgili,Sagopa artık eski populeritesini yitirince ne yapcagını şaşırmış.Son yapmış olduğu albümler berbat dinlenitesi yok.Anca 12 13 yaşındaki çocuklar dinlemeye devam ediyor.Onlarında aklı ermiyor.Reşit olunca olayı anlarlar.

Ama sagonun kafa bir şeye basmamış.Kanıt nerde.Ortada bandrollü bir albüm yok.Eger bu dava sagopa lehine sonuçlanacaksa Türkiye de özgürlük bitmiştir,evde artık kayıt yapmanız yasaklanacaktır demektir.

Her bir boku geçtimde disstortion ep ne?!
Cezaya “allahsız” dediğiniz, tişörtünden akan terden tut Aybenin bilmemnesine kadar laf atıp olmadık şeylerle itham ettinğiniz, sahtiyanın fuatın babasına kadar işi getirdiğiniz, “siz ikiniz şeker yalayın bitch” lirikleriyle döşediğiniz o disstortion ep neydi.

Popçulara yazdıgın s.k.t.r.n. g.d.nler neydi?

Sampleleri tamamıyla alıp onlardan bandrollü albüm yapıp paraları sanki ben indire gandi yaptım.

Ey popcular sizde tek tek dava açın bu sözlere ben bu sözlerin altında kalmazdım

Kuvvetmiradan sagopa,
Kajmer tek yürek hedefim pop kültürü
Dinleyin sözümü,dinleyin sözümü
Görmemişim adı olmuş böbürlenip şımarmis
olmamisim gözü görmüs cehennemi cennet sanmış
Aç gözünü topraktan olma burası sagopanin mekan
i laflarına dikkat et sikerler ananin amını
Pop kültürü sardi korkularimi eritti rüyalarımı
binlerce genç paçoz dinledi bu amına koduklarimi
ne alaka var sözlerinde nede ritimlerinde bir temel
Şerefsiz 3 kagitçi köpekler
Ticari isler sikmiş sizin götünüzü
İmaj makerlar uzatmış önünüzü
Mikrofona para diye bakan budala aşık popçular
etilerde yumuşaklar ticaretçiler, listelerde topçular
Koy topa patlasin.hiphop gerçek adim gerisini sikip atsin!
Senin gavatin menajerin,
Kasetine para veren beyinden mahrum kazazede köpeklerin cani cehenneme
Kajmer sagopadan hedef kalbine
Attığım ok sözlerim 9 milim (KAJJMEERRR!)
Kajmer sagopa attigi darbelerde gelen hiddete muhtaç rape aç
Gerisini at kenara hiphop gerçek adım
Sagopadan insalara boş bir eylem
susmak konuşmakla varılır hedefe yoo!
Huyunu suyunu bilmedigim pezevenklere kajmerden darbe:
siktirin gidin orospunun dölleri

Gerçek adım hiphop hiphop ın askerleri siktirin gidin popun piçleri
Gerçek adım hiphop hiphop ın askerleri siktirin gidin popun piçleri(x4)

Tele televizyon ölü bir vizyon,demişti dostum erci-e harbiden öyle
Tele köle, köle olan herkesin canı cehenneme
İki kaşar bir klipte
Abazaların bayramı sarkıları kimin sikinde..
Biri çıkar aşktan bahseder, kızlar yırtar götünü konserlerde
Lavuğun aklında para var. kızlar zaten çantada keklik
Yakalarsam şıkıdım şıkıdım kıracam zincirlerini sonra sende tutuklu kalacam inadina
Uzaklara uçuracam kuşunu
Ben senin herseyin olacam tophane rihtiminda dömeleceksin piççç..!
Azıcık ucundan vereceksin sonra tamamını
Nereni nereni delik deşik edeyim sen seç
Seni anan benim için doğurdu,
Bende seni sikmek için geldim buralara bunu bil bunu bil bunu bill..!
Teke tek,tek tek takaraktan bade süzerekten
bu gecenin hatrina vibratörün sagopa kajmerden
aganigi naganigi 2 kilo domates versene haha haha !(sagoopaaa!)
sagopa ataklara devam edecek Durmak haram bana!

Gerçek adım hiphop hiphopın askerleri siktirin gidin popun piçleri

Ben kendimi küfürbaz bilirdim ta ki sagopanın bu şarkısını duyana kadar,ben bir melekmişim de haberim yokmuş.

Ben bişey demedim ha

Bu resimleri Sagopayı sevdiğimden degil maksat googlede bu yazı çıksın okunsun.

https://i2.wp.com/img224.imageshack.us/img224/9746/sagopa8km.jpghttps://i2.wp.com/img95.imageshack.us/img95/5323/sagogoraeg1.jpghttp://www.sagopafan.net/sagogaleri/albums/resimler/normal_SagopaFanNeT_(82).jpg

Etiketler: , , , ,

6 Yanıt to “Sago Sagopa Kajmer davaları”

  1. AyKuT016 Says:

    Lan KoLpa bizim sahnede kıçını sallayan seyirciye küfreden rapçilere ihtiyacımız yok ztn ceza dinleyenlerin çoğu kız a.q dışarda görüyoruz neyse mevzu bahis ceza sagoyu satmıştır sagoyu cezayla birlkteykende desklrdim şimdide destekliyorum cezayada tavsiye daha fazla orta parmak görmek istemiyorsan haddini bil..selametle..

  2. pnR..! Says:

    Bi insan bu kadar kıskanc oLabiLir heRaLde.. sagopaya Laf aTanLarr kaRsıLığını göRüR..!! Adam oL bence snde doğru yoLu buL dun b.ktun bugn koktn!!.. sagopanın yazdığı sözlerin hangisini yazabiLir senın o boŞ beynın!! nasıL aLgıLayabiLirsnn onun rapinii.. dHa yoLun basındasın.. Kendıne FazLa diŞLi bi Rakip seçmiŞsnn saGopa biTane bee.. kim ona Laf AtaRsa kArşısında sagocuLarı buLurr!!! Yazık size.. boş insancıklarr.. PaRaLarı ipe ipe veRceksn aDam muhattap oLmuoo.. s.kLemio ki sizi😛 aykuta katıLıoRmm!! seLametLee….
    KAF KEF !!

  3. izmir Says:

    çok malsınız aq
    ben diyorum çanakkale bogazı
    siz götünüzün ağzından bahsediyonuz

  4. chtkorn Says:

    sago derin çocuk sağlam sölüyor, kalitesine diyecek yok ama arkadaşlar bu alemin kuralları var tek sago üzerine kurulu değil. Sagonun parçalarında çok laf atıyo ceza ya kel diyo yada aleme ufaklar arsızlanmış, v.s. v.s. sizde dinlemişseniz bilirsiniz. Adamlar diss atınca kalk mahkemeye ver. Bu ortam böle abicim, sagodan öncede böleydi sagodan sonra böle olacak dissler atılacak. Sago bu konuda ortamı bozdu. hani açıklama yapabilir. Küfüretmem ben, bana ters filanda demiyor konserlerde kolera günlerini gösterecem cevaplarını alacaklar diye bağiriyorlar bu mu yani mahkemeye verelim. Disslerin %95’i küfürlü o zaman herkes birbirini mahkemeye versin alem göt olsun. Bunu mu istiyorsunuz arkadaşlar. Sagoya yakışan açıklamaya yapacaktı ben küfürlü disslerde yokum atanı da mahkemeye veririm. O zaman hak verirdim….

  5. rapor2 Says:

    lan amın oğlu sen kimsinki sagopa ile böyle konusuyosun.serefsiz.sana bisey demiom artık.SENDE CEZADA DİĞERLERİDE ŞEKER YALAYIN BİTCH !

  6. chtkorn Says:

    r2 banamıydı lan yorumun göt, olm sana söktürürüm burda kök, sökenezsen ezerim seni misali bok, kendine gelde konuş lan a.cik ağızlı lawuk

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: