Cartlish A.K.A. Devran – Derdim Sendin

1. Cartlish A.K.A. Devran – Intro
2. Cartlish A.K.A. Devran – Parmak Kalkar
3. Cartlish A.K.A. Devran – Devran Kimdir
4. Cartlish A.K.A. Devran – Derdim Sendin
5. Cartlish A.K.A. Devran – Devran Ruleti [Skit]
6. Cartlish A.K.A. Devran – Rap Bende
7. Cartlish A.K.A. Devran – Makberi Ekber
8. Cartlish A.K.A. Devran – Sur Cektim
9. Cartlish A.K.A. Devran – Outro

Download: Cartlish A.K.A. Devran – Derdim Sendin

Etiketler: , , , , , ,

Bir Yanıt to “Cartlish A.K.A. Devran – Derdim Sendin”

  1. Anonymous Says:

    sağlam bi albüm derdim sendin parçası çok melodik olmuş tnxx

Bir Cevap Yazın

